lørdag den 21. november 2009

Tony´s

Bedømmelse: **(*)
Denne fradag var jeg på Tony’s med svigermekanikken… Det startede fint med godt brød og god betjening. Konceptet er at man selv skænker og læser sig frem til hvad der er på tallerkenen. Prislejet ligger i den billige ende for selve menuen, og med diverse tillæg for dyrere ingredienser er det stadig rimeligt.

Første ret kom lynhurtigt, jeg fik Vitello Tonnato. En fin servering med kapers, syltet citron, kalveinderlår, basilikum og tuncreme.

Næste ret kom hurtigt, jeg fik noget fantastisk vildsvin på kastanjer - en meget smagfuld servering. Til dette drak vi en Ripasso, som var lidt kraftig og udmærket til maden.

Så var der ventetid… og mere ventetid… Vi manglede både ost og dessert og nåede at vente i ca. halvanden time. Det var som om at tjeneren havde glemt os.
Da næste ret endelig kom, fik jeg både min ost og min dessert samtidigt. Så jeg var glad for at jeg ikke havde bestilt is, men Tiramisu… Det synes jeg ikke var i orden, og det tager altså en del af appetitten at have det hele stående foran sig!

Så selvom at maden var rigtig god, så var betjeningen og tempoet så ringe at jeg ikke er sikker på at jeg ville anbefale andre at tage dertil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar