lørdag den 21. november 2009

Paté Paté

Bedømmelse: ***(*)
Sidste fredag var jeg på Paté Paté for første gang. Et rigtig hyggeligt sted. Maden var enkel og god, betjeningen var også fin. Prislejet er meget rimeligt, vi gav ca. 900kr. for en forret, to hovedretter, en dessert, kaffe, vand og vin.

Forret: Vi delte en omgang charcuteri til forret. Super lækkert med spansk lomo og lufttørret skinke skåret i papirtynde skiver og med grønne og sorte oliven til.

Til Hovedret fik jeg en fantastisk kombination af humus, lam, granatæble og stegte auberginer - Helt vildt lækkert, den skal jeg absolut prøve at gøre efter selv.

Til dessert fik jeg den samme chokoladekage som Helle Brønnum Carlsen spiste da hun anmeldte restauranten i Politiken - Og jeg er til fulde enig i at den fuldfede cremefraiche intet havde at gøre på den tallerken. Det blev al for fedt sammen, og kagen manglede det syrlige - så ned kom det… Men kagen var lækker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar